wtorek, 28 maja 2013

Prolog

New York Manhattan 

Chanel 

- Will cholera rusz się spóźnię się przez ciebie - walnęłam dłonią w drzwi od łazienki 
- Spokojnie siostro - wreszcie wyszedł. 
- Odejdź - syknęłam. Wyminęłam go i weszłam do łazienki.
- Okres masz czy co ? -  zapytał.
- Spieprzaj - zatrzasnęłam mu drzwi przed nosem.
Will ma 22 lata a nadal mieszka ze mną i moją mamą. Chciał studiować. Dobra moja mama wszystko mu opłaciła a ten idiota wrócił po kilku miesiącach. Gratuluje. Nawet do pracy nie chce ruszyć tyłka. Boże on nawet dziewczyny nie ma. Nie zadręczając już sobie nim myśli weszłam pod prysznic.

~*~

- Chanel - usłyszałam za sobą głos Charlotte. 
- Cześć Charlotte - odwróciłam się do niej. Była ona moją najlepszą przyjaciółką. Wkurza mnie często ale i tak ją lubię.
- Nie uwierzysz jakiś nowy ma być w naszej klasie - usłyszałam w jej głosie podekscytowanie.
- Proszę Cię nie pierwszy i nie ostatni - szczerze miałam to gdzieś tyle osób nowych przewija się przez tą szkołę, więc nie była to żadna nowość dla mnie.
- Ale ten przeniósł się aż z Irlandii  no Chanel weź nie rusza Cię to - jęknęła.
- Nie - pokręciłam głową.
- Poddaje się - oparła się o szafki.
- Przesadzasz wiesz ile będzie jeszcze nowych osób ale teraz chodź idziemy na biologię nie chcę się spóźnić - zatrzasnęłam drzwiczki mojej szafki
- Znowu będziemy słuchać o tym jakie Pan Martin ma nieudane randki - przewróciła oczami na co ja się zaśmiałam.
- Dobra nie gadaj tyle tylko chodź - pociągnęłam ją za rękę i ruszyłyśmy w stronę klasy.
Wchodząc do sali każda z nas zajęła swoje miejsce. 
- A właśnie idziemy po szkole na małe zakupy na Fifth Avenue* ? - zapytała. 
- Jasne - skinęłam głowę i akurat do klasy wszedł Pan Martin.
- Boże - usłyszałam za sobą jęknięcie Charlotte.
- A więc kochana klaso - klasną w dłonie - Za nim rozpoczniemy lekcje chcę Wam powiedzieć, że dzisiaj powitamy nowego ucznia - nigdy ten facet nie był tak uradowany na przyjście kogoś nowego dziwak.
 Drzwi się od klasy lekko uchylił, cała klasa zwróciła swój wzrok na wejście i  do klasy wszedł on. 


*Fifht Avenue - główna ulica Manhattan'u, jedna z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych ulic handlowych świata. 

__________________________________________________________

Oto przed Wami prolog mam nadzieję, że chodź trochę Was zainteresuje. Pomysł na opowiadanie  tkwi mi w głowie od pewnego czasu. Przekonaliście się jaka jest Chanel zadziora nie ? Jak zawsze początki są trudne i nudne ale postaram się aby fabuła opowiadania nie była monotonna. 1 rozdział pojawi się w przyszłym tygodniu. Jeżeli możesz pozostaw swoją opinię dla ciebie to chwila a dla mnie uśmiech na twarzy i chęć do dalszego pisania.  :)

Marta.

P.S. Wiem, że wygląd bloga nie zadowala ale szablon jest dopiero w trakcie robienia, więc niedługo blog będzie wyglądał o wiele lepiej. 







18 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna :)
    Podoba mi się

    Możesz mnie informowac o nowych rozdziałach na TT ? @AlrightLidia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zaczyna :)
    Podoba mi się

    PS. Możesz mnie informowac o nowych rozdziałach na TT ? @AlrightLidia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz szybko *-* Dobrze się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz :) x czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie źle. będę czytać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele lepiej by się czytało, gdyby tekst nie był wyśrodkowany. a ogółem to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będe czytać. :) A i prosze a by nie było to opowiadanie, że. Po 2 rozdziałach, już będzię szczęśliwa. Miłość, a zaczgna się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy dodasz 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada sie ciekawie ;D
    Będę wdzieczna za informowanie mnie o nowych rozdziałach na tt ; @__sylwia_
    z góry dziękuję : **

    OdpowiedzUsuń
  10. super <3 czekam na nowy rozdział :) zapowiada się ciekawie .
    Mogłabyś mnie informować na TT ? @YouHaveMyHope :)
    ps. zapraszam do mnie :) na http://zpunktuwidzeniamyheroislogan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo ciekawie sie zaczelo czekam na pierwszy rozdzial :) A ! I juz lubie Chanel - taka troszke wredna ale spontaniczna i na luzie i nie jara sie byle czym jak jej przyjaciolka xD
    Jesli mozesz to daj mi znac na tt ( @Just_Sylvia_ ) jak pojawi sie 1 rozdzial c:
    Pozdrawiam ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. interesujace
    prosze tylko staraj sie dodawac reguralnir rozdzialy plissssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz chce 1 rozdział ;* @Skittelsowa możesz informować?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny <3 @NikaDirectioner

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny prolog. Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny ;** możesz mnie informować? @julie566

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHAM TO OPOWIADANIE *.* Możesz informować ? @Remixxy_GIRL :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super informuj mnie, jeśli możesz (Madziula12345) :) Genialnie piszesz, nie za długie, nie za krótkie i przede wszystkim nie monotonne ;)

    OdpowiedzUsuń